Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie zakupów w naszym serwisie.

 

1. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres poczty e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

Jeżeli posiadasz konto Klienta w naszym serwisie, wówczas po zalogowaniu się do niego będziesz miał(a) dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących i zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, wartości, podanych adresach, itp.

________________________________________________________________________________________________

2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Maksymalnie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia na adres poczty e-mail podany w zamówieniu otrzymasz wiadomość z potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Na Twój adres poczty e-mail na bieżąco będziemy przesyłać najistotniejsze informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia (powiadomienia są wysyłane dla statusów: Przyjęte do realizacji, W trakcie przygotowania, Przygotowane do wysyłki, Wysłane).

Jeżeli posiadasz zarejestrowane konto w serwisie, będziesz miał(a) możliwość śledzenia postępów w realizacji Twojego zamówienia w zakładce Zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów w Centrum Serwisowym TianDe, natomiast czas dostawy zależy od firmy kurierskiej.

Teoretycznie maksymalny czas od złożenia zamówienia do jego doręczenia przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze od dnia nadania.

W praktyce aż 99% przesyłek jest dostarczanych do Klientów juz w następnym dniu roboczym po nadaniu (pod warunkiem, że zamówienie zostało żłożone do godziny 12:00).

________________________________________________________________________________________________

3. Jakie występują formy dostawy?

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska.

________________________________________________________________________________________________

4. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu sposobu dostawy (przesyłka kurierska) i płatności (płatność przy odbiorze).

W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

W zależności od wartości Twojego zamówienia poniesiesz następujące koszty: (a) 16.00 PLN - dla zamówienia o wartości do 300.00 PLN, b) 0.00 PLN - dla zamówienia o wartości powyżej 300.00 PLN.

________________________________________________________________________________________________

5. Jak zapłacić za zamówienie?

Za zamówienia złożone w naszym serwisie płatność następuje przy odbiorze przesyłki - u kuriera DPD.

________________________________________________________________________________________________

6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym Centrum Serwisowym produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "Firma" i podaj dane do faktury.

Dodatkowo w Uwagach (sekcja Dodatkowe informacje) zamieść adnotację, że chcesz otrzymać fakturę VAT.

Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję Inny adres wysyłki i podaj adres, na który ma być przesłane Twoje zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data realizacji (wysyłki) Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

________________________________________________________________________________________________

7. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz zmodyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Modyfikacja zamówienia ze statusem "Przygotowane do wysyłki" nie jest możliwa.

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się niezwłocznie z Administratorem serwisu pod nr telefonu: 512 845 005.

________________________________________________________________________________________________

8. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Anulowanie zamówienia ze statusem "Przygotowane do wysyłki" nie jest niemożliwe.

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się niezwłocznie z Administratorem serwisu pod nr telefonu: 512 845 005.

________________________________________________________________________________________________

9. Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomości e-mail z informacją o wysłaniu zamówienia otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony DPD Polska, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

________________________________________________________________________________________________

10. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak. Produkty dostępne w asortymencie firmy TianDe posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Unii Europejskiej. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz na produktach.

Wskazane jest, aby zachować dowód zakupu (pokwitowanie, paragon fiskalny lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

________________________________________________________________________________________________

11. Mam problem z zakupionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z Centrum Serwisowym TianDe pod nr telefonu: 503 614 844.

________________________________________________________________________________________________

12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny.

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.