Jak kupować?

Krok 1. Wybór produktów

• przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
• przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
• pamiętaj, że zarejestrowani Klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni.
• po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka.
• jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2. Zawartość koszyka

• w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
• zmień ilość zamawianego produktu w kolumnie Ilość i poczekaj aż system dokona przeliczenia wartości zamówienia.
• klikając na ikonę X w ostatniej kolumnie formularza dokonasz usunięcia produktu z koszyka.
• wybierz (zaznacz) sposób dostawy (przesyłka kurierska).
• potwierdź wybrane opcje przez kliknięcie przycisku Złóż zamówienie.

Krok 3. Składanie zamówienia

• jeżeli posiadasz konto w naszym serwisie, podaj dane logowania (adres e-mail i hasło), a następnie kliknij przycisk Zaloguj się,
• jeżeli nie posiadasz konta w naszym serwisie i chcesz się zarejestrować, wybierz opcję Kupuję pierwszy raz, wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz wymagane dane teleadresowe, zaznacz opcję Chcę założyć konto klienta w sklepie, wprowadź (ustal) Twoje hasło do logowania.oraz dokonaj akceptacji Regulaminu (obowiązkowe), a następnie wciśnij przycisk Potwierdź zamówienie.
• jeżeli nie posiadasz konta w naszym serwisie i chcesz dokonać zakupu bez rejestracji, wybierz opcję Kupuję pierwszy raz, wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz wymagane dane teleadresowe, nie zaznaczaj opcji Chcę założyć konto klienta w sklepie, a następnie dokonaj akceptacji Regulaminu (obowiązkowo) i naciśnij przycisk Potwierdź zamówienie. Pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów, 
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
• jeżeli chcesz wysłać zamówienie na inny adres niż adres zamawiającego, zaznacz opcję Adres do wysyłki inny niż dane zamawiającego, a następnie podaj odpowiednie dane.
• po kliknięciu przycisku Potwierdź zamówienie zobaczysz podsumowanie Twojego zamówienia - komplet podanych przez Ciebie informacji.
• ewentualne dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia (w tym informacje o chęci otrzymania faktury VAT) umieść w polu Uwagi do zamówienia.
• kliknięcie przycisku Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty oznacza ostateczne potwierdzenie dokonania zakupu.

Pamiętaj, że zarejestrowani Klienci mogą na swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Uwaga 1: Prosimy przy rejestracji podawać aktualny i prawidłowy adres poczty e-mail. Na podany adres poczty e-mail wysyłana jest wiadomość z linkiem do potwierdzenia rejestracji. Do czasu potwierdzenia rejestracji konto Klienta pozostaje nieaktywne.

W przypadku braku wiadomości w folderze Odebrane Państwa poczty e-mail, prosimy o sprawdzenie, czy wiadomość zawierająca link do potwierdzenia rejestracji nie została przekierowana do folderu [SPAM].

Uwaga 2: Prosimy o dokładne wypełnianie formularza rejestracji. Prosimy pamiętać o uzupełnieniu adresu płatnika/adresu wysyłki w formularzu rejestracji.

W przypadku problemów z rejestracją lub zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny z administratorem serwisu: 512 655 400 lub na adres poczty e-mail: admin@mytiande.pl